نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تنها راه موفقیت و پیشرفت انقلاب در دومین چله ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان گفت: تنها راه موفقیت و پیشرفت انقلاب در دومین چله از زندگی خود و نیز اصلاح عیب‌ها و نقایص موجود، ورود جوانان به عرصه‌های حاکمیتی و مدیریتی کشور است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و راهپیمایی جهاد است و این بسیج عمومی بعد از ۴۰ سال بعد مشکلات، نعمت بزرگی است و شما در برابر فتنه نیرومند و فقیه و در مقابل مومنین خاضع و خاشع هستید.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بار سنگین و سخت ۴۰ سال انقلاب اسلامی بر دوش ما بود و باید همیشه حاضر و آگاه در صحنه باشیم و در چله دوم نواقص کمی و کاستی را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) الگوی مرد و زن است، گفت:زهرا (س) الگوی مادران در تربیت فرزندان، همسرداری، زندگی و فردی و اجتماعی است. 

امام جمعه ساری افزود: در روز زن، قبله زنان باید زهرای اطهر باشد و نباید الگوی زنان فاسده، رقاصه و خواننده در شبکه اجتماعی باشد و نباید اصالت‌ها، خانواده، مادر و زن بودن را از دست بدهیم.

آیت‌الله طبرسی گفت:: زن باید عفاف و حجاب داشته باشد و خود را از نامحرمان حفظ کند، خدا لعنت کند غربی‌ها را که زنان را وارد کارخانه‌ها کردند و از کودکانشان دور کردند و می‌خواهند همین بلا را سر ما بیاورند.

انتهای پیام/آ

ورود جوانان به عرصه های مدیریتی کشور تنها راه پیشرفت انقلاب اسلامی در چله دوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.